Algemene voorwaarden


Algemeen

  • Bij het maken van een afspraak ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden. Via de mail ontvang je een afspraak bevestiging. Let op: deze mail is leidend.

 Diensten

  • Pedicurepraktijk Voetzorg bij Annika zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en ook volgens de code van ProVoet.

Afspraak

  • Pedicurepraktijk Voetzorg bij Annika is open op afspraak.
  • 48 uur voor de gemaakte afspraak ontvangt u een afspraakherinnering.
  • Indien je langs wilt komen om een cadeaubon te bestellen, producten, advies wil of opzoek bent naar algemene informatie, verzoek ik je vriendelijk om een bericht of mail te sturen en eventueel een afspraak te maken om teleurstellingen te voorkomen.
  • Heb je een afspraak? Wacht dan rustig tot ik je kom ophalen. Wij verzoeken om niet aan te bellen, te roepen, te kloppen op de deur, dit kan als onrustig worden ervaren.
  • Elke klant verdiend alle ruimte en tijd die word ingepland. Het kan soms voorkomen dat de behandeling uitloopt. Houd dus altijd ruim de tijd voor onze afspraak. Wil je van te voren weten hoelang de afspraak ongeveer duurt? Vragen staat vrij. 
  • Behandelingen vinden plaats op afspraak.

Afspraak annuleren

  • Het annuleren van een afspraak dient minimaal 24 uur van tevoren plaats te vinden. Afspraken die niet minimaal 24 uur van te voren geannuleerd zijn worden voor 100% in rekening gebracht.
  • Probeer precies op tijd te komen. Ben je 10 min te laat? Kan het zijn dat onze afspraak ingekort moet worden of wordt de afspraak geannuleerd. De volledige kosten van de geboekte behandeling worden dan in rekening gebracht. Mits we van tevoren contact hebben gehad en anders is overlegd. Wij hanteren een bepaalde tijd voor de behandelingen om elke klant de aandacht te schenken die hij of zei heeft ingeboekt.

 Tarieven en betaling

  • De behandeling dient direct na afloop betaald te worden. Contant of via pin.
  • In uitzonderingen waarbij sprake is van onvoorziene omstandigheden, mag de cliënt de factuur per overboeking betalen. De cliënt stelt zich hiermee verplicht om de factuur per omgaande over te maken aan ons bedrijf. Bij in gebreke blijven van betaling, kan Pedicurepraktijk Voetzorg bij Annika na de verlooptijd van factuur en aanmaning, het openstaande bedrag ter incasso te stellen aan een deurwaarder. De hieruit vloeiende kosten komen zullen geheel voor rekening van de client komen.
  • Pedicurepraktijk Voetzorg bij Annika vermeldt alle tarieven van behandelingen en producten zichtbaar op de website van de praktijk als ook in de praktijk. De gemelde tarieven zijn inclusief 21% btw. Aanbiedingen zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of de voorraad strekt.

 Werkwijze en privacy

  • Voorafgaand aan de eerste behandeling vindt een anamnese plaats. Hierbij wordt gekeken of er sprake is van eventuele gezondheidsproblemen en wordt de reden van de afspraak met u doorgenomen. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de juiste en volledige gegevens m.b.t. ziektes, aandoeningen en allergieën te geven. Op deze manier kan vooraf worden beoordeeld of er sprake is van een contra-indicatie en kunt u mogelijk doorverwezen worden naar een medisch-pedicure, podotherapeut of uw huisarts. Bij het verstrekken van onjuiste en/of onvolledige gegevens is Pedicurepraktijk Voetzorg bij Annika niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen van de behandeling.   De persoonlijke gegevens worden door Pedicurepraktijk Voetzorg bij Annika opgenomen in een geautomatiseerd systeem en behandelt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Uw persoonlijke en medische gegevens worden uiteraard nimmer aan derden verstrekt. Gegevens kunnen uitsluitend met toestemming van de cliënt ter beschikking worden gesteld aan andere disciplines zoals huisarts of medisch specialist. De cliënt heeft te allen tijde recht op inzicht in de eigen behandelgegevens.

Garantie

  • Wij geven 7 dagen garantie op producten en behandelingen. Deze komen te vervallen indien:
    • De cliënt andere producten dan de door de pedicure geadviseerde heeft gebruikt.
    • De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
    • De cliënt de adviezen niet heeft opgevolgd
    • De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen twee werkdagen heeft opgevolgd.
    • De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing of aanwijzingen heeft gebruikt.

 Klachten

  • Indien een cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen zeven dagen, schriftelijk worden gemeld aan ons bedrijf.
  • Pedicurepraktijk Voetzorg bij Annika dient de cliënt binnen zeven dagen na ontvangst van de schriftelijke klacht, een antwoord te geven. Indien de klacht gegrond is dan zal pedicurepraktijk Voetzorg bij Annika de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen. Indien pedicurepraktijk Voetzorg bij Annika en cliënt niet tot overeenstemming kunnen komen dan kan de cliënt het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie.

 Gedrag

  • De cliënt dient zich in de praktijk volgens de algemeen aanvaarde normen te gedragen. Indien een cliënt na waarschuwing, onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft ons bedrijf het recht de cliënt de toegang tot de praktijk te ontzeggen zonder opgaaf van redenen.